Creatie Publicitara
Signalistica
Tiparituri
Promotionale
Tehnologie
Publicitate
Software
Panouri Publicitare
Identitate Vizuala Grafica De Productie Grafica De Tiparituri Dezvoltare Web Scanare Si Arhivare Digitala
Casete Luminoase Litere Si Semne Volumetrice Sisteme Prolight Mobilier Comercial Directionale Panouri Displayuri Rollup Si People Stopper Steaguri Copertine Proiecte Speciale Totemuri Tub Gaz Spectral Signalistica Dinamica
Tipar Digital Si Offset
Textile Personalizate Agende Personalizate Obiecte Personalizate
Cnc Routing Laser Cutting Plotter Big Printer
Meshuri Si Bannere Inscriptionari Auto Decorari Vitrine Print De Mari Dimensiuni Panouri Publicitare
Soft Restaurante
Lista Panouri
Pliante Mape Carti De Vizita Calendare Meniuri Cataloage Si Brosuri Autocolante Flyere Coli Cu Antet Invitatii Felicitari Afise Diplome
Magazine Virtuale
Plexic Poliplan Alucobond
Polistiren Extrudat Construite
Reclama Outdoor | Industriale | Informative
Suporti De Birou Displayuri Sisteme De Afisaj
Rollup People Stopper
Pliante Mape Carti De Vizita Meniuri Cataloage Si Brosuri Calendare Autocolante Flyere Coli Cu Antet Invitatii Felicitari Afise Diplome
Cutting Plotter Termotransfer Policromie Serigrafie
Policromie Folio Embossat Si Timbru Sec Serigrafie
Serigrafie Si Tampografie Gravura Laser
Meshuri Bannere

Textile personalizate prin serigrafie

Textile personalizate prin serigrafie

 

Personalizarea prin serigrafie are urmatoarele trăsături:

  1. Cea mai bună rezistenţă în timp
  2. Cantitate minimă 50 de bucăţi

Personalizarea prin vopseluri serigrafice, depinde direct proporţional ca şi preţ de numărul de culori dorit, precum şi de cantitate. 

Pentru ca realizarea personalizării cu ajutorul serigrafiei să fie rentabilă, cantitatea trebuie să depăşească 50 de bucăţi din următoarele motive:

  1. Realizarea unor site serigrafice, pentru fiecare culoare în parte, a căror valoare se împarte la numărul de bucăţi, iar doar de la o anumită cantitate în sus aceast procedeu devine rentabil

Procedură de personalizare ideală pentru:

  1. Text
  2. Logo-uri, sigle
  3. Forme stilizate

Preţul este calculat în funcţie de cantitatea de şi de numărul de culori din grafică, precum şi în funcţie de dimensiuni.